Mm Matagalls Montserrat
Benvingut/da, Convidat/da
Si us plau Identifiqueu-vos o Registreu-vos.    Heu perdut la vostra contrassenya?
Ungles morades El fòrum està bloquejat
(1 Veient) 1 Convidat/da
Vés a baix Favorit: 178
Tema: Ungles morades
Peter80
1er Avituallament
Missatges: 18
graphgraph
Usuari desconnectat Feu clic aquí per a veure el perfil d'aquest usuari
Ungles morades fa 7 mesos, 3 setmanes Karma: 1
Recordo que l'speaker abans de les 16:00 deia que se'ns posarien les ungles morades. Jo em pensava que feia broma, però quina ha estat la meva sorpresa quan al cap de 3 o 4 dies es van posa morades de veritat i encara no se n'ha anat!!!! Algún remei per això abans d'aanr al metge (amb el conseqüent temps de 2 o 3 mesos d'espera)?

Connectat Connectat
  El tema ha estat bloquejat.
ralonsoj
1er Avituallament
Missatges: 10
graphgraph
Re:Ungles morades fa 7 mesos, 3 setmanes Karma: 0
Tallades les ungles els dies anteriors i amb el meu calçat i mitjons ja utilitzats d'abans he pogut sortir de la matagalls amb cap ungla morada i cap butllofa. Es pot dir que he tingut sort però també és un que va agafant experiència

Si ja la tens morada comprova que la ungla estigui ben agafada al dit. No t'extranyi que es caigui. Si no es cau, anirà expulsant el morat a mesura que la ungla creixi. Això és molt lentament. Si encara et fa mal ves al metge.

Connectat Connectat
Peter80
1er Avituallament
graphgraph
Re:Ungles morades fa 7 mesos, 3 setmanes Karma: 1
No, que va, no em fa mal per res!!! Doncs esperaré a veure si es va. I, ostres!!!! no sabia que una ungla es podia caure, sembla una dent de llet jajajaaj sempre s'aprenen coses noves

Connectat Connectat
ralonsoj
1er Avituallament
Missatges: 10
graphgraph
Re:Ungles morades fa 7 mesos, 3 setmanes Karma: 0
aajjaaj clar que es poden caure les ungles les dones són més propenses per les sabates que porten. La meva dona li van caure una vegada dos i va ser per anar al treball amb unes sabates que li van fer mal.

Però tranquil, les ungles no paren de creixen i si cauen al cap d'un temps (uns mesos) tornes a tenir les ungles al seu lloc. Això sí, s'ha de mirar que creixin bé i en la seva posició ideal.

Connectat Connectat
Peter80
1er Avituallament
graphgraph
Re:Ungles morades fa 7 mesos, 1 setmana Karma: 1
hola,

com ets un expert en infermeria et volia fer una altra consulta. Si continuen morades, però sense dolor, és recomanable fer una travessa petita d'uns 25 o 30km o val més esperar?

Connectat Connectat
edubartrina
4art Avituallament
Missatges: 87
graphgraph
Gènere: Masculí Localització: Barcelona Data de naixement: 07/09
Re:Ungles morades fa 7 mesos, 1 setmana Karma: 6
Petero80... si no et fan mal.. camina el que vulguis.
Jo ja he fet una altra caminada de 80 qm, el proper diumenge una de 23, i la setmana que ve una de 65... i tinc les ungles morades de fa més d'un mes....

Connectat Connectat
Vés a dalt
ESTEU AQUÍ: Inici FÒRUM'12